Türkiye Eskrim Federasyonunun faaliyet takviminde yer alan 10, 12, 14 Yaş Altı Flöre Açık Turnuvası, Gaziantep’te başladı.
ŞehitkamilSpor Salonu’nda düzenlenen turnuvanın ilk gününde erkekler flöre karşılaşmaları gerçekleştirildi.
Turnuvanın ilk gününde Gaziantep, Adıyaman, Kahramanmaraş, Adana, Osmaniye ve İstanbul olmak üzere 6 ilden sporcular mücadele etti.
Türkiye Eskrim Federasyonu Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Hakan Ayber, turnuvanın erkekler flöre müsabakalarıyla başladığını belirterek, “Öğleden sonra 10 yaş kız müsabakalarıyla devam edecek. Sonrasında 14 yaş kız müsabakalarıyla ilk günü tamamlayacağız. Pazar günü ise diğer müsabakalar yapılacak ve turnuva tamamlanacak. Dereceye giren 8 sporcuya Gaziantep İl Müdürlüğü tarafından madalyaları takdim edilecek.” dedi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Trabzonspor, Tonio Teklic’in Erzurumspor’a kiralandığını açıkladı
1388 kez okundu
2
Fenerbahçe 4 isme veda ediyor: 60 milyon euro beklentisi
1191 kez okundu
3
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1169 kez okundu
4
Burak Yılmaz’dan “Osimhen mi Icardi mi?” sorusuna yanıt
1148 kez okundu
5
Lemina: Osimhen’in kararına saygı duymalıyız
1101 kez okundu