
Süper Lig’in 15. haftası dev bir maça sahne olacak. Serdar Topraktepe yönetimindeki Beşiktaş ile Jose Mourinho’nun çalıştırdığı Fenerbahçe karşı karşıya gelecek.
7 Aralık Cumartesi akşamı saat 19.00’da Dolmabahçe’de oynanacak bu kritik müsabaka öncesinde ise Beşiktaş cephesinde sıcak bir gelişme yaşandı.
MAAŞLAR ÖDENDİ
Sports Digitale’nin haberine göre; siyah-beyazlı kulüp, 2 ay sonra Futbol A Takımı ve personel maaşlarının tamamını ödedi.
Beşiktaş’ın Fenerbahçe’yi yenmesi ve derbiyi kazanması, hem taraftarları hem de kulüp yönetimini mutlu edeceği düşünülüyor.
Derbi öncesi yaşanan bu olumlu gelişme, Beşiktaş’ın Fenerbahçe karşısında başarılı bir performans sergilemesi için önemli bir adım olarak görülüyor.


Emre Çalışkan
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Trabzonspor, Tonio Teklic’in Erzurumspor’a kiralandığını açıkladı
1388 kez okundu
2
Fenerbahçe 4 isme veda ediyor: 60 milyon euro beklentisi
1192 kez okundu
3
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1169 kez okundu
4
Burak Yılmaz’dan “Osimhen mi Icardi mi?” sorusuna yanıt
1149 kez okundu
5
Lemina: Osimhen’in kararına saygı duymalıyız
1101 kez okundu